Jak usprawnić pracę pralni?

Wydawać by się mogło, że pralnie to w pełni zautomatyzowane zakłady, w których praca człowieka ograniczona została do minimum. Rzeczywiście, wiele czynności wykonują za nas profesjonalne maszyny do prania, wyposażone w odpowiednie programatory. Jednak istnieją zadania, których maszyna nie wykona za człowieka. Należy do nich np. obsługa klienta. Wielu właścicieli pralni zastanawia się, w jaki sposób usprawnić pracę, aby poziom obsługi klientów cały czas rósł i przynosił efekt w postaci wyższych zysków. Odpowiedzią na to pytanie mogą być nowoczesne szatnie automatyczne, czyli automatyczne transportery, których zadaniem jest nie tylko przechowywanie ubrań, ale również ich szybkie dostarczanie do pracownika.

Jak działa automatyczny transporter?
Zasada działania automatycznych szatni jest bardzo prosta. Urządzenie połączone jest ze specjalnym systemem, który umożliwia wprowadzenie danych dotyczących konkretnej pozycji. Zawieszane są na nim wieszaki numerami, które przesuwają się samoczynnie po wybraniu numeru w systemie. Wszystko odbywa się bez fizycznego udziału pracownika, który musi jedynie wpisać numer oraz zdjąć lub zawiesić ubranie na wieszaku. Pracownik ma możliwość jednoczesnego wybrania kilku pozycji, a transporter dostarcza je wówczas po kolei. Co ciekawe, urządzenie wybiera zawsze najkrótszą drogę transportu, co pozwala skrócić do minimum czas obsługi klienta. Szatnia automatyczna zmniejsza także ryzyko pomyłek przy wydawaniu odzieży.

Funkcjonalność przede wszystkim
Szatnie automatyczne cechuje ogromna funkcjonalność. Maszyna jest w stanie zastąpić co najmniej jednego pracownika. Jest poza tym niezwykle uniwersalnym rozwiązaniem, które można z łatwością dostosować do każdej pralni, bez względu na jej wymiary czy układ pomieszczeń. Ciekawą opcją są szatnie wielopoziomowe, które nie tracą nic na swojej funkcjonalności, a przy okazji oszczędzają cenne miejsce. W zależności od wysokości pomieszczenia właściciel pralni może zdecydować się na określoną liczbę poziomów.

Profesjonalizm
Klienci odwiedzający pralnię oceniają ją pod różnym kątem. Dla jednych ważny jest kompetentny pracownik, który jest w stanie odpowiedzieć na każde pytanie i wątpliwość. Dla innych liczy się uprzejma obsługa. Jeszcze inni cenią szybkość i sprawność obsługi.Klienci w pralni to w większości przypadków os oby, które chcą ułatwić sobie życie. Nie mają czasu na wielominutowe czekanie za ladą, aż pracownik znajdzie ich upraną odzież. Szatnie automatyczne z pewnością wpływają znacząco na profesjonalizm zakładu.

Powiązane artykuły

Kontakt
email : kontakt@koalicjacr.pl
O nas

Jesteśmy grupą specjalistów z branży pralniczej. Pragniemy podzielić się swoim doświadczeniem i udzielać porad innym. Zapraszamy do czytania.

Zaprzyjaźnione firmy