Własna pralnia – z firmą Sovrana odniesiesz sukces w branży pralniczej

Prowadzenie pralni może być biznesem nie tylko bardzo dochodowym, ale też satysfakcjonującym. Rynek ten jest specyficzny i wymaga sporej orientacji w temacie, dlatego warto skorzystać ze wsparcia ekspertów, do których należy firma Sovrana z wieloletnią pozycją lidera w branży pralniczej. Dzięki temu doskonale wiedzą, jak odnieść w niej sukces. A warto wiedzieć, że rynek wciąż jeszcze nie jest nasycony nowoczesnymi salonami pralniczymi, dlatego jest bardzo duża szansa na to, że otwarcie pralni okaże się dużym sukcesem, jeśli tylko zrobimy to umiejętnie.

Oto recepta na sukces w trzech punktach.
1. Dobrze wybrany lokal. Lokal na pralnię musi przede wszystkim spełniać liczne wymogi techniczne określone w ustawie, jednak to dopiero minimum prawne, które nie gwarantuje odniesienia sukcesu. Przede wszystkim lokal musi mieć odpowiednią powierzchnię – minimalna do stworzenia dobrze działającej pralni to pięćdziesiąt metrów kwadratowych, choć jeśli chcesz mieć nowoczesny salon pralniczy z szeroką ofertą to i dwukrotność tej powierzchni będzie przydatna. Należy też pamiętać, że na większej powierzchni mamy szansę na zaaranżowanie przestrzeni z wykorzystaniem takich elementów jak na przykład szatnia automatyczna co znacząco usprawnia pracę i podnosi jakość obsługi klienta co przekłada się na wizerunek punktu usługowego. Lokal musi być też dobrze zaprojektowany – w tym pomoże firma Sovrana. Układ pomieszczeń, rozmieszczenie sprzętu tak, by proces przebiegał jak najsprawniej – to wszytko wymaga wiedzy i doświadczenia, dlatego warto skorzystać ze wsparcia ekspertów.

2. Dobrze skonstruowana oferta. Czego potrzebują Twoi klienci? Oto pytanie, na które musisz odpowiedzieć, otwierając pralnię. Należy pamiętać, że klasyka jak zawsze jest podstawą – pranie wodne oraz czyszczenie chemiczne to standard, którego klienci szukają, idąc do pralni. Jednak to zdecydowanie za mało, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Warto stawiać na innowacyjne technologie. Duże zainteresowanie klientów budzi na przykład system wet cleaning będący alternatywnym rozwiązaniem w stosunku do typowego czyszczenia chemicznego. System wet cleaning to rozwiązania, które umożliwiają pranie wodne tych wyrobów, które wcześniej należało czyścić na sucho – jest to dla odzieży rozwiązanie delikatniejsze, a równie skutecznej, jeśli chodzi o jakość czyszczenia i usuwania plam, w tym uporczywych. Systemy wet cleaning takie jak IBW pozwalają też na zaoferowanie klientom szerokiego zakresu usług związanych z pielęgnacją wyrobów ze skóry naturalnej licowej oraz zamszowej.

3. Wykwalifikowany personel. To mit, że wystarczy przeczytać instrukcję obsługi, by widzieć, jak używać urządzeń pralniczych. Oczywiście warto to zrobić, jednak ważne jest, by personel pralni stale brał udział w szkoleniach i rozbudowywał swoje kompetencje. Należy pamiętać, że w biznesie inwestycja w pracowników ma bardzo wysoką stopę zwrotu, bo przekłada się bezpośrednio na poziom świadczonych usług, a od tego zależy satysfakcja klientów i ich chęć ponownego skorzystania z usług danego zakładu a także rekomendowanie tego znajomym. Dlatego warto skorzystać ze szkoleń proponowanych przez firmę Sovrana, by prowadzić nowoczesny salon pralniczy na najwyższym poziomie i zyskać uznanie klientów.
 

Powiązane artykuły

Kontakt
email : kontakt@koalicjacr.pl
O nas

Jesteśmy grupą specjalistów z branży pralniczej. Pragniemy podzielić się swoim doświadczeniem i udzielać porad innym. Zapraszamy do czytania.

Zaprzyjaźnione firmy